Produktu pārdošanas apjoma palielināšana, jauna zīmola izveide
Šī apakšprogramma ir pieejama uzņēmumiem atsevišķi vai kā iepriekšējo apakšprogrammu papildinājums. Tās unikālā atšķirība – LUAC mārketinga eksperti izveido jaunu zīmolu / nosaukumu, ar kura palīdzību reklamē uzņēmuma produktus (preces / pakalpojumus). Atkarībā no produkta specifikas, iespējamas variācijas par to, kurš sadarbības partneris saņem naudas līdzekļus no klienta, kura puse veic piegādi un apkalpošanu.
Piemēram, tiek izveidots jauns kafijas zīmols COFFEE EXCLUSIVE PRO, programmas koordinatori reklamē šī nosaukuma kafiju, tās unikālās īpašības, nodrošina iegādes iespēju, bet piegādi klientiem veic kafijas grauzdētava X, kura atsevišķi marķē / iepako šī zīmola produkciju un nodrošina tās pieejamību savu produktu klāstā.
Pieteikties programmai