Par programmu
Pirmais, kas jāatceras piedaloties pārdošanas veicināšanas programmā uzņēmumiem jaunu klientu un pircēju piesaistīšanai “Biznesa Partneri” – Jūs maksājiet tikai par rezultātu. Nav svarīgi, vai darbā ar klientu un pircēju piesaistīšanu Jūsu uzņēmumam tiks investēts desmit vai desmit tūkstoši eiro – tikai rezultāts ir tas, kas nosaka vai Jums par šo paveikto darbu ir jāmaksā.
Samaksas apjoms par katru piesaistīto klientu vai pircēju parasti tiek noteikts pēc tā veiktā pasūtījuma apjoma – konkrēti procenti no veiktā pirkuma. Sadarbības partneri var vienoties vai šie procenti tiek aprēķināti tikai no pirmā pirkuma vai arī visā Jūsu uzņēmuma un piesaistītā klienta / pircēja sadarbības laikā (lifetime commissions).
Dalībai pārdošanas veicināšanas programmā ir atbilstošs jebkurš B2B segmenta (komunikācija starp diviem vai vairākiem uzņēmumiem) uzņēmums un lielākā daļa B2C (komunikācija starp uzņēmumu un patērētājiem) uzņēmumu.
Kāpēc izvēlēties sadarbības programmu?
- Ātrs rezultāts pārdošanas apjoma palielināšanā
- Jauni klienti nodrošinās uzņēmuma straujāku attīstību
- Palielināsies uzņēmuma atpazīstamība
- Nekāda riska, nekādu lieku izmaksu
- Programmu var pielāgot jebkura uzņēmuma individuālām vajadzībām
- Plašs sadarbības partneru tīkls (virs 500 LUAC biedri)
- Programmu veidojuši uzņēmēji ar vairāk kā 15 gadu pieredzi biznesā
Programma Biznesa Partneri – soli pa solim
Apskatīsim, kā darbojas pārdošanas veicināšanas programma jaunu klientu un pircēju piesaistīšanai soli pa solim, kas ir tās rezultativitātes pamatā.
Izvērtējums
Uzņēmumam svarīgi definēt pašam sev – vai jauni klienti ir vajadzīgi? Vai spēsim tos pienācīgi apkalpot? Vai nesamazināsies produkcijas kvalitātes līmenis? Un kā ar piegādes termiņiem? Lūdzu, apsveriet visus šos jautājumus pirms dalības pārdošanas veicināšanas programmā.
Iespējas
Programmā jau piedalās vairāk kā 500 uzņēmumi – LUAC biedri. Tas paver plašas iespējas atrast jaunus klientus arī Jūsu uzņēmumam. Svarīgi, lai Jūsu produkcija ir konkurētspējīga, tāda, kuru var droši ieteikt / rekomendēt izmantošanai citiem.
Risinājums
Nav nekā sarežģīta. Sadarbības partneri iesaka Jūsu uzņēmuma produkciju citiem, tie izvērtē un, iespējams, pieņem lēmumu par darījumu. Noteikts procents no darījuma summas tiek novirzīts biznesa partnerim, kurš ieteicis Jūsu uzņēmumu.
Pārdošanas eksperti
Nepieciešamības gadījumā Jūs konsultēs kāds no LUAC ekspertiem, kas palīdzēs sagatavot Jūsu uzņēmuma produktus dalībai sadarbības programmā.
Mārketinga atbalsts
Pēc Jūsu izvēles, iespējams arī mārketinga atbalsts. Šāda iespēja iekļauta intensīvajā (3.) un ROI mārketinga (5.) apakšprogrammā.
Rezultāts
Līdzšinējā pieredze rāda, ka dalība programmā uzņēmumam var dot noteiktu un izmērāmu pārdošanas apjoma un klientu skaita pieaugumu.
Comments are closed.